بهترین برند پاد سیستم

بهترین برند پاد سیستم
با نظردهی در پست های بلاگ 10 امتیاز کسب کنید

بهترین برند پاد سیستم و جدیدترین پاد سیستم ها چه برند و محصولاتی هستند؟ در این صفحه جدیدترین و بهترین برندهای پاد سیستم را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پاد سیستم یکی از جدیدترین و بهترین روش های ترک سیگار است. این دستگاه مضرات سیگار را ندارد و در عین حال نیکوتین مورد نیاز بدن فرد را تامین میکند.

همانطور که میدانید ویپ ها و پادها محصولات جدیدی در دنیا هستند که میشه گفت سیستمهای تازه وارد دنیا و بازار ایران در عرصه سیگارهای الکترونیکی هم هستند.

این بازار داغ و جدید روز به روز در حال نوآوری و پیشرفت است که محققان و کارشناسان متخصص با توجه به نیازهای متقاضیان دستگاههایی سازگارتر و روانتر را اختراع و تولید میکنند, که روند رشد آن از ویپ ها به پادها یک مرحله از رشد این محصولات را نشان میدهد.

در ابتدا ویپ ها را با تکنولوزی پیشرفته و پیچیده تر با سایز بزرگتر طراحی و تولید کردند که جایگزین مناسبی برای سیگار و کسانی که اعتیاد به آن دارند هست.

ویپ ها یا سیگارهای الکترونیکی بعد از مرحله اولیه رشد با توجه به نیازها بازار جهانی شکلی جدید به خود گرفت که باعث تولید پادسیستم ها با ظاهری ظریفتر و زیباتر درعرصه تجارت شدند که متقاضیان خاص خود را به سرعت در بازاردنیا و ایران پیدا کردند.

برندهای زیر از بهترین و جدیدترین برندهای پادسیستم است که به معرفی محصولات این برندهای برتر خواهیم پرداخت :

  • Asmodus
  • Geekvape
  • KoKo
  • Lost Vape
  • Myle
  • Rincoe
  • Smok
  • Vaporesso
  • VOOPOO

برای مشاوره خرید بهترین برند پادسیستم و جدیدترین پاد سیستم میتوانید با ما در ویپرزکو تماس حاصل نمایید.

حالا ما برای شما تفاوتها و تشابه های برندهای برتر دنیا رو در اینجا بررسی میکنیم.

جالب اینه که در اصل کارایی این برندها تفاوتهای بسیار کمی در طراحی و اسانس جویس ها و سالت ها با هم دارند که سلیقه مشتریهای مختلف را در بر بگیرند اما در کارایی از منظر تکنولوزی تقریبا در جایگاه یکسان و مشابهی قرار دارند.

البته باید بهتون بگم که بازار ایران همیشه چند سالی از بازار دنیا عقبتره که این امتیازی برای مشتریان ایرانیست که هم تکنولوژیهای مدرنتر رو میتونن تجربه کنند هم از برندهایی میتونند خرید کنند که امتحان خودشو در بازار جهانی پس داده اند.

حالا ما در این مقاله به بررسی برندهای برتر دنیا با مشخصات آنها میپردازیم.

شرکت گیگ ویپ از سال 2015 فعالیت خود را در زمینه تولید جدیدترین پاد سیستم های حرفه آغاز کرده است. این برند یکی از بهترین برندهای پاد سیستم است.

از مزیت های خرید از این برند کیفیت بالای محصولات آن است. محصولات با کیفیت این برند را به یکی از بهترین برندهای صنعت ویپینگ تبدیل کرده است.

برند گیک در چین و با فناوری آمریکا طراحی و تولید میشود. برخی محصولات این برند بسیار مقاوم در برابر آب و ضربه هستند. پاد های زیر از جدیدترین و بهترین محصولات برند گیک ویپ موجود است:

این کمپانی از سال 2015 پا به عرصه تجارت در زمینه طراحی و تولید پاد سیستم های حرفه ای آغاز کرده است از امتیازات این برند کیفیت بالا و بروز میباشد. مدل های پرفروش این برند گیک ویپ وان پد GeekVape One Pad و گیک ویپ ایجسیو میتوان نام برد.

پاد سیستم ویپرسو

پاد سیستم ویپرسو Vaporesso نیز یکی از بهترین و جدید ترین برندهای پادسیستم است. از مزیت های خرید این برند با کیفیت قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه آن است. از مزیت های خرید این برند معتبر در دسترس بودن تجهیزات آن در بازار است.

خرید برند پاد سیستم ویپرسو برای افرادی که قصد ترک سیگار را دارند نسبت به ویپ های قدیمی گزینه ای مناسب است. این دستگاه دارای سایز کوچک و وزن سبک است.

برند ویپرسو یکی از محبوبترین برندهای سیستمهای پاد و ویپ در رده اول بازار ایران به دلایل قیمت و در دسترس بودن تجهیزات مناسب میباشد. خرید محصولات ویپرسو برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد و کیفیت مناسبی در تنوع محصول را اراِئه میدهد.(قابل ذکرست که ویپرزکو نماینده فروش این محصولات تنها شرکتی است که گارانتی تعویض محصول را به شما عزیزان ارائه میدهد).

مدل پاد سیستم ویپرسو اکسراس 3 یکی از بهترین مدلهای برند ویپرسو  Vaporesso Xros 3  از پرفروشترین محصولات این برند است.

خرید پادسیستم ویپرسو نسبت به ویپ مقرون به صرفه تر است. جدیدترین محصولات برند ویپرسو شامل محصولات زیر است:

5%
ناموجود
7,400,000 ریال 7,000,000 ریال
5%
ناموجود
17,000,000 ریال 16,150,000 ریال

پاد سیستم لاست ویپ

کپمانی LOST VAPE  با هدف تولید پاد باکیفیت و در عین حال زیبا از سال 2014 شروع به کار کرده است. محبوبترین محصول از این برند جدید پادسیستم اورسا نانو است. این مدل 18 واتی دارای نمایشگر LED است و به دلیل کیفیت بالا و خوش دست بودن بسیار کاربردی می باشد.

این برند جدید پادسیستم به دلیل نوآوری و تولید محصولات زیبا و با کیفیت  در سراسر جهان بسیار پرفروش است.

برند لاست ویپ از برندهای متمرکز در زمینه ساخت کیتهای پیشرفته برای ایجاد فضایی بی نظیر برای مشتریان میباشد. این کیتها با توجه به دی ان ا هرفرد شخصی سازی شده و بهترین احساس و تجربه را برای فرد به ارمغان میاورد.
برندهای پر فروش و طرفدار این برند میتوان پاد لاست ویپ اورسا نانو پرو ,Lost vape ursa Lost vape ursa mini ,پاد سیستم لاست ویپ اورسا بی بی و پاد لاست ویپ اورسا مینی را میتوان نام برد.
در نهایت این شمایید که با تحقیق و مشاوره گرفتن درست با سلیقه خودتون برند مورد نظر را انتخاب میکنید و البته بسیار مهمه که شما از شرکت و مجموعه ای معتبر این محصولات را خرید کنید تنها ما ویپرسکو به شما گارانتی 3 ماهه تعویض در صورت خرابی را هدیه میدهیم.

پاد سیستم یوول

کمپانی یوول UWELL یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه ویپ و جدیدترین پادسیستم است که از سال 2015 کار خود را شروع کرده است. این کمپانی به دلیل تولید انواع ویپ با کیفیت و زیبا معروف است. از خصوصیات ویپ های یوول سایز کوچک ویپ ها آن است. محصولات زیر بهترین ویپ های ساخت کمپانی یوول است.

شرکت یوول یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع دستگاههای پاد ویپ میباشد که معروفیت این کمپانی به دلیل طراحی های زیبا و جذاب این تولیدات است.

  • پاد جی کی دو یوول
  • پاد کالیبرن ای 3 یوول
  • Uwell Caliburn A
  • uwell Gk2
2%
12,300,000 ریال 12,000,000 ریال
ناموجود

پاد سیستم smoke

برند اسموک از معروفترین برندهای ویپ وپاد در رده دوم است که جذابیت خاص این برند در مدل طراحی ویپ ها و کیفیت محصولات جانبی آن میباشد.

پاد سیستم ووپو VOOPOO

دستگاههای شرکت ووپوو با طراحی منحصربفرد و جذابش خلاقیت و تکنولوزی تلفیقی از مدرنیسم و هنر را به نمایش گذاشته و طعم های خاص خود بازار و مشتریان خود را ایجاد کرده است.

جدیدترین پاد سیستم

پادماد ها جدیدترین پادسیستم های موجود در بازار است. این نوع از جدیدترین دستگاه های پاد هم ویپ و هم پاد هستند. این دستگاه های دوکاره برای انواع جویس و سالت قابلیت شارژ دارند.

با تعویض کویل این دستگاه میتوانید هم از جویس و هم از سالت استفاده نمایید. نام دیگر پادماد ها ویپ های دوکاره نیز می باشد.

تفاوت جویس ها قابل استفاده در دستگاه پاد ما دوز نیکوتین آن است. جدیدترین و بهترین برندهای پادماد شامل محصولات زیر است:

بهترین برند پادسیستم یکبار مصرف

پادسیستم یکبار مصرف نیز یکی از پرکاربرترین محصولات پادسیستم است. این نوع ازدستگاه های پاد همانطور که از نام آنها پیداست پس از خالی شدن دیگر قابل شارژ و استفاده مجدد را ندارند.

معمولا افرادی که قصد استفاده برای اولین بار از دستگاه پاد را دارند از پادسیستم یکبار مصرف استفاده میکنند.

بهترین و جدیدترین برندهای پادسیستم یکبار مصرف شامل محصولات زیر میشود:

خرید بهترین پاد سیستم

فروشگاه آنلاین ویپ و پادسیستم ویپرزکو ارائه دهنده جدیدترین و بهترین برندهای پادسیستم اوریجینال و جویس در سراسر ایران است. برای خرید پادسیستم در بهترین برندها و اطلاع از جدیدترین پاد سیستم های برندهای معتبر میتوانید با کارشناسان فروشگاه ویپرزکو تماس حاصل نمایید.

انتخاب برندهای برتر پادسیستم باعث خرید بهترین پادسیستم با ماندگاری بالا است. برندهای متفرقه پس از مدتی خراب میشود و دیگر کاربردی نیست. برندهای اصلی پادسیستم تا سالها قابلیت استفاده دارند.

2 دیدگاه برای “بهترین برند پاد سیستم

  1. داتام پژوهان گفته:

    سلام من سیگاری هستم روزی یک پاکت بهمن قرمز میکشم میخوام جایگزین کنم یکی دوستام خریده یک کام ،رفتم مثل قلیون بود دود مستقیم و یکراست میرفت تو ریه در صورتیکه سیگار اینطوری نیست اول تو کام جمع میشه و بعد میره پایین ، میشه منو راهنمایی کنین یک چیزی بگیرم که دقیقا سیگار رو شبیه سازی کنه و بتونم مقدار نیکوتین رو خودم کم و زیاد کنم . بخاطر ایمپلنت دندونام باید سیگار رو کم کنم و نیکوتین اونو تا جایی که میشه ، به مرور کم کنم (توجه کنین میگم به مرور ، نه به یکباره )چون مواد موجود در سیگار نمیزاره پروتز ایمپلنت ، با استخون فک همگن بشه و جوش بخوره 😶 اینکه یکبار مصرف باشه یا دائمی ، تفاوتی برام نمیکنه ، ولی اینکه نیکوتین داشته باشه مهمه یه حسی بهم میگه اول بهتره یکبار مصرف بگیرم اگه اوکی بود دائمی بگیرم لطفا منو راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین