نقد و بررسی سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو
با نظردهی در پست های بلاگ 10 امتیاز کسب کنید

فهرست مطالب

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو سومین خط از ویپرسو سواگ است و تنها سواگی است که از طراحی سبک حالت پادماد استفاده می کند. ویپرسو می توانست مسیر آسان تری را طی کند و به سادگی 510 را مانند دیگر سازندگان با یک اتصال دهنده جایگزین کند. با این حال، آنها تصمیم گرفتند سواگ را دوباره طراحی کنند. در طراحی جدید پی ایکس 80 از صفحه نمایش IML استفاده می شود، که به طور یکپارچه با پنل کناری ترکیب می شود و فقط هنگامی که دستگاه روشن است قابل مشاهده است. پی ایکس 80 یک دستگاه فوق العاده است که کارتریج آن 4 میلی لیتر ظرفیت دارد و همچنین از محدوده کویل GTX استفاده می کند. این دستگاه بی نظیر در 5 رنگ مختلف موجود است: قهوه ای چرمی، سبز زمردی، قرمز ، مشکی ، خاکستری فلزی.

به صورت کلی مزیت سواگ پی ایکس 80, کیفیت ساخت فوق العاده، جمع و جور و سبک بودن، صفحه تعبیه شده در IML ، طراحی قفل و کویل عالی، بدون نشت و همچنین طعم عالی از کویل ها است. از عیب های این دستگاه می توانیم به خوب نبودن MTL  اشاره کرد همچنین نمی توان از دریپ تیپ جایگزین استفاده کرد (به دلیل مکانیسم قفل یکپارچه).

در چنین بازار شلوغی از ویپ های سبک  ، اولین کیت در مدت زمان طولانی است که واقعاً با توجه به جزئیات در طراحی شیک و عملکردی که برای DL و محدودیت بخار DL ارائه می دهد و مرا مجذوب خود کرده است. ممکن است برای کسانی که خواهان یک تیپ MTL خوب هستند مناسب نباشد، اما برای افراد دیگر، این بهترین دستگاه کیت به سبک پاد در بازار در حال حاضر است.

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

طراحی و سبک سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو یک دستگاه کوچک AIO با قابلیت حمل است. با همان شکل طراحی شده که توسط مجموعه Pico محبوب شده است و درپوش باتری در بالای دستگاه در کنار مخزن قرار دارد.

پی ایکس 80 همچنین از نظر اندازه با Pico و سری قبلی خود یعنی کیت سواگ 2 مطابقت دارد. ابعاد آن 99.7 میلی متر در 47.9 میلی متر در 25.1 میلی متر است. به راحتی می توان گفت که پی ایکس 80 در اصل یک کیت سوگ 2 در قالب AIO است.

مهمترین عنصر طراحی که پی ایکس 80  را برجسته می کند ، صفحه نمایش ترکیبی یکپارچه آن است. ویپرسو یک حرکت جسورانه انجام داد و تصمیم گرفت صفحه نمایش 0.96 اینچی TFT را با استفاده از IML در پنل کناری دستگاه قرار دهد.

این طراحی اجازه می دهد تا صفحه نمایش تقریباً در پنل سبک فایبرکربن ناپدید شود، گویی وقتی در حال استفاده نیست حتی در آنجا وجود ندارد. هنگامی که حالت فعال است، صفحه نمایش به اندازه کافی متلاطم و پر جنب و جوش است. این یک طراحی خلاقانه است که به خوبی اجرا شده است و من واقعاً عاشق آن شده ام.

بقیه طراحی پی ایکس 80  دارای یک قاب رنگی از جنس فلز است که در پشت آن به جای فایبرکربن، یک پنل چرمی وجود دارد. تمام دستگاه های پی ایکس 80 دارای بدنه یکسانی هستند و فقط رنگ صفحه چرم آنها متفاوت است. ما “سبز زمردی” را برای بررسی در نظر گرفته ایم که بسیار خوش رنگ است. همچنین لازم به ذکر است که چرم در هنگام لمس کاملاً ضخیم و دلپذیر است.

دستگاه سوگ پی ایکس 80 دارای دکمه ویپینگ ، دکمه های تنظیم +/- و درگاه USB-C برای شارژ است که همه در قسمت جلوی دستگاه هستند. مانند سایر دستگاه های ویپرسو، دکمه ها کاملاً قابلیت کلیک کردن را دارند.

ویپرسو همچنین با اتصال کارتریج با ظرفیت 4 میلی لیتر کار بزرگی انجام داده است. این کارتریج با آهنربای قوی محکم در جای خود نگه داشته شده است.

به طور کلی سواگ پی ایکس 80 دارای کیفیت ساخت عالی و ظاهر چشمگیر است. بدون شک یکی از زیباترین سیستم های AIO/Pod در بازار است.

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

امکانات سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو یک دستگاه دارای محدوده قدرت 5 الی 80 وات است. این دستگاه تمام نکات ایمنی حفاظتی که از یک دستگاه ویپ مدرن انتظار دارید را در خود جای داده است. در این دستگاه بی نظیر حالت های Wattage ، Voltage و Smart Wattage وجود دارد. همچنین  به طور خودکار توان شما را بر اساس مقاومت کویل متصل تنظیم می کند.

صفحه نمایش مقدار وات، شارژ باتری، مقاومت، شمارنده پاف و همچنین وات توصیه شده برای کویل متصل (که یک افزودنی عالی است) را نمایش می دهد.

کار با پی ایکس 80 فوق العاده آسان است:

  • پنج کلیک دکمه ویپینگ : روشن/خاموش
  • سه کلیک دکمه ویپینگ : دکمه های تنظیم +/- قفل می­شود
  • برای تنظیم توان ، دکمه بالا یا پایین را فشار دهید
  • دکمه بالا و پایین نگه دارید تا وارد منو شوید

همچنین سابقه پاف روزانه (هفت روز گذشته) وجود دارد که می توانید آن را باز نشانی کرده و رنگ صفحه را بین سبز ، آبی و صورتی تغییر دهید. پی ایکس 80 همچنین از پورت USB Type-C برای شارژ استفاده می کند و از شارژ سریع 2A پشتیبانی می کند.

مخزن/کویل سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

سواگ پی ایکس 80 دارای کارتریج 4 میلی متری (2ml TPD) به نام Swag Pod است. این همان سبک متقاطع کارتریج/تانک است که در حال محبوب شدن است و ما در موارد مشابه در ووپوو درگ اخیر آن را دیده ایم.

کارتریج از طریق آهن ربا به دستگاه متصل می شود و به اندازه کافی قوی هستند که با هر تکان دادنی، کارتریج کاملاً در جای خود نگه داشته می­شود. البته دستگاه به شما این امکان را می دهد که مخزن را بچرخانید ، که بسیار مهم است زیرا نحوه تنظیم جریان هوا است. جریان هوا برای کارتریج سواگ می تواند از یک ریه مستقیم به یک DL محدود برسد. اگر از یکی از کویل ها با اهم بالاتر استفاده می کنید ، با بسته شدن کامل جریان هوا می توانید به جریان MTL سبک برسید.

یکی دیگر از انتخاب های عالی در طراحی ویپرسو، اتصال و تعویض کویل است. پی ایکس 80 از کویل­های plug-n-play GTX استفاده می کند. با این حال، به جای فشار دادن آنها در محل (مانند اکثر مخازن دیگر)، کویل ها در واقع با چرخاندن دریپ تیپ در محل خود قفل می شوند.

برای برداشتن کویل باید دریپ تیپ را از حالت قفل شده به حالت باز بچرخانید که با نمادهایی روی کارتریج نشان داده شده است. سپس دریپ تیپ را به داخل فشار می دهید و کویل به اندازه کافی بیرون می آید تا بتوانید به راحتی آن را بردارید.

برای وارد کردن یک کویل، باید برعکس عمل کنید: کویل را به داخل فشار دهید ، و دریپ تیپ ظاهر می شود و سپس دریپ تیپ را بچرخانید تا قفل شود.

این بدان معناست که برای کشیدن کویل ها با ناخن های خود مجبور نیستید تلاش کنید و می توانید حتی زمانی که جویس در کارتریج دارید ، کویل را جایگزین کنید ، زیرا به عنوان نوعی کنترل کننده جریان جویس عمل می کند.

پی ایکس 80 یک طراحی عالی دارد. در این دستگاه شما نمی توانید دریپ تیپ کارتریج سواگ را جایگزین کنید. این در واقع یک دریپ تیپ بسیار زیبا است، که استفاده از آن فوق العاده راحت است. با این حال، این یک سوراخ گسترده است، بنابراین واقعاً مناسب کویل­های MTL نیست.

دوباره پر کردن کارتریج سواگ نیز بسیار آسان است. دارای درپوش لاستیکی در پایه مخزن است، مانند بسیاری از کارتریج های دیگر. بنابراین شما باید مخزن را از دستگاه جدا کنید تا دوباره پر شود.

کیت شامل دو کویل است:

کویل مش 0.2 اهم (دارای توان 45 تا 60 وات)

کویل مش 0.3 میلی متری (دارای توان 32-45 وات)

همچنین می توانید کویل با مقاومتی دیگر را جداگانه خریداری کنید ، دامنه وسیعی از هر چیزی در محدوده 7 تا 60 وات را پوشش می دهد.

کارایی سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

ویپرسو همیشه در ساخت کویل های خوب، عملکرد خوبی داشته است و محدوده GTX نیز از این قاعده مستثنی نیست.

با این حال ، از بین دو مورد موجود در کیت ، باید بگویم 0.2 اهم بهترین عملکرد را داشت. هنگام استفاده از آن با جریان هوا بیشتر برای یک DL vape ، طعم و مزه بیشتری ارائه می دهد. من دریافتم که در حدود 40-45 وات بهترین کار را می کند و یک ویپ کاملا لذت بخش بود.

این بدان معنا نیست که کویل 0.3 اهم بد بود، به نظر می رسد که این کویل در حدود 35 وات بهترین عملکرد را داشته باشد ، که به این معنی است که کمی سردتر و آرام تر از 0.2 اهم است.

من یکی از کویل­های MTL مش 1.2 اهم ویپرسو را در سواگ امتحان کردم. که یک خروجی خوب MTL ارائه کرد. من واقعاً فکر کردم جریان هوا و دریپ تیپ پهن برای حالت MTL مناسب باشد. با این حال ، برای یک موج MTL سبک، طعم زیادی ارائه می داد.

در مورد پی ایکس 80 ، من هیچ شکایتی ندارم. دارای حالت ویپینگ سریع ، استفاده آسان و در استفاده از باتری کارآمد به نظر می رسد. به طور کلی ، این یک کیت عالی برای ویپرهایی است که می خواهند DL یا محدود DL vape در یک بسته جمع و جور و شیک داشته باشند.

مزایا سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

  • کیفیت ساخت عالی
  • سبک و جمع و جور
  • پنل چرمی مناسب
  • صفحه تعبیه شده IML
  • کارتریج محکم در جای خود قرار گرفته است
  • بدون تراکم/نشتی
  • شامل دو کویل
  • انواع گزینه های کویل
  • تعویض آسان کویل
  • مکانیزم قفل کویل عالی
  • استفاده و پر کردن آسان است
  • طعم خوب از کویل ها
  • مخزن شفاف (به راحتی سطح جویس را می بینید)
  • قابلیت تنظیم جریان هوا

معایب سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

  • حالت MTL با کیفیت نیست
  • نمیتوان دریپ تیپ را جایگزین کرد

سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

جمع بندی

من فکر می کنم ویپرسو با استایل و زیبایی پی ایکس 80 کار استثنایی انجام داد و انتخاب های طراحی آنها فقط برای نمایشی نیست.

صفحه تعبیه شده، جریان هوای قابل تنظیم و مکانیزم قفل کویل در دریپ تیپ بیش از آنکه کاربردی باشد، تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

کویل های GTX عملکرد عالی برای DL و VL های محدود DL با طعم و مزه زیاد ارائه می دهند. با این حال ، ممکن است مناسب کسانی نباشد که خواهان حالت MTL هستند.

در حال حاضر، من فکر می کنم سواگ پی ایکس 80 یکی از بهترین سیستم های پاد در بازار است و من آن را کاملاً دوست دارم.


جهت خرید محصول کلیک کنید

مشاهده ویپ ها
مشاهده پاد ها
مشاهده جوس ها
مشاهده لوازم جانبی ویپ

3 دیدگاه برای “نقد و بررسی سواگ پی ایکس 80 ویپرسو

  1. 9112075282 گفته:

    من شخصا با کویل رگولار ۱.۲ با دریچه هوای تقریبا بسته حدودا یک سوراخ گرد باقطر تقریبی یک میلی متر از ام تی ال این پاد ماد استفاده ورضایت مرا که فقط از جویس فری بیس استفاده میکنم جلب کرد چون کویلهای مش بخار بیشتری با کویل ۱.۲ تولید میکنند تاکویل رگولار البته من وات را باکویل رگولار روی ۹ وات تنظیم کردم بخاری شبیه دود سیگار وچون نمیتوانم از سالت استفاده کنم درخصوص نوع کویل نظری نمیتوانم بدهم هرچند ممکن است درام تی ال با کویل رگولار بتوان حتی وات را درپائین ترین درجه که ۷ وات روی کویل ۱.۲ قید شده قرار داد ضمن اینکه در ام تی ال بخار گرم مناسب نیست درهرصورت من باجویس معمولی وکویل رگولار ودریچه هوای باز یک میلی متری رضایتم جلب شده ضمن اینکه با کویل ۸. مش هم DTL مناسبی میشه با جویس فری بیس ازش گرفت واین مربوط به زمانی است که درفضای باز قصد ویپینگ داشته باشیم که لذت را چند برابر میکنه ضمنا با وات پائین تر وکویل تریپل وایر تجربه خوبی از عدم لیک برای من بدست آمده که بشدت مرا مجذوب این دستگاه کرده است

  2. 9112075282 گفته:

    تنها عیب این دستگاه کارآمد نبود امکان وصل گردن بند میباشد باتوجه به وزن سبکی که دارد بهتربود جایی برای نصب تعبیه میشد اما حیف شاید در بروز رسانی آن این آپشن راهم مانند خودروسازان وطنی به آن اضافه کنند!!!!!

  3. محسن موسوی گفته:

    با عرض سلام.
    همه چی این دستگاه ویپرسو خوب هست ولی برای مصرف سالت طعم رسانیش خوب نیست و اصلا متوجه طعم نمیشوی ولی جویس رو استفاده میکنی طعم رسانی خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین