نقد و بررسی لوکس PM40 ویپرسو

لوکس PM40
با نظردهی در پست های بلاگ 10 امتیاز کسب کنید

فهرست مطالب

معرفی و مشخصات محصول لوکس PM40 ویپرسو

لوکس PM40 ویپرسو سیستم پاد طراحی و ساخته شده توسط ویپرسو است. این شرکت پس از تولید محصولات عالی مانند Gen S و Luxe بسیار محبوب شده است. لوکس PM40 یک AIO مبتنی بر پاد در بسته ای کوچک است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برای MTL و بخار DL با توان کم ساخته شده است. باتری داخلی آن 1800 میلی آمپر ساعت است، از دکمه ویپینگ استفاده می کند و پاد های آن می تواند تا 4 میلی لیتر آب را نگه دارد. پاد ها مجدداً قابل پر شدن هستند و کویل ها از پاد جدا هستند، بنابراین اتلاف کمتر و هزینه کمتری وجود دارد.

ویژگی های دستگاه

  • ظرفیت کارتریج: 4 میلی لیتر (استاندارد) / 2 میلی لیتر (TPD)
  • شارژ: Type-5 5 V / 2 A
  • ظرفیت باتری: 1800 میلی آمپر ساعت
  • توان خروجی: 5 الی 40 وات
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش OLED 0.69 اینچی
  • کویل: کویل مش 0.6 اهم GTX (20 تا 30 وات) / کویل مش 0.8 اهمی GTX (12 تا 20 وات)

محتویات کیت

  • 1 عدد لوکس PM40
  • 2 عدد کارتریج LUXE PM40 (4 میلی لیتر)
  • 1 عدد کویل مش GTX-2 0.6 اهم
  • 1 عدد کویل مش 0.8 اهم GTX-2

لوکس PM40

کیفیت و طراحی ساخت لوکس PM40

لوکس PM40 یک سیستم پاد بسیار کوچک است که به راحتی در جیب شما قرار می گیرد. اندازه آن 96.5 میلی متر در 30.6 میلی متر در 21.5 میلی متر است و وزن آن به اندازه ای است که می توانید بدون احساس سنگینی، محکم و خوش ساخت باشد. این دستگاه به اندازه Caliburn یا JUUL کوچک نیست، اما کوچک تر از برخی از مدل های شیک تر مانند Voopoo Vinci است، که همچنین یک سیستم پاد قابل تنظیم 40 وات است. بدیهی است که بسیاری از طراحی خود را از سری SMOK Nord و به طور خاص Nord 2 الهام گرفته است. از نظر شکل، این دو مدل تقریباً یکسان هستند.

من دو گزینه رنگ، Jade و Lava برای نمونه دریافت کردم و هر دو دارای قاب های فلزی و پانل های IML رنگی که شبیه چوب تثبیت شده هستند. گدازه ای به صورت قرمز/مشکی است در حالی که یشمی سایه های مختلف آبی با کمی قهوه ای دارد. سه گزینه دیگر رنگ مشکی، فیبر کربن و نقره ای هستند. همه آن‌ها دارای یک قاب فلزی مشابه هستند. گزینه سیاه به صورت سیاه و رنگین کمانی است و رنگ نقره ای هم نقره ای و رنگین کمانی است. فیبر کربن دقیقاً مشابه نام آن و دارای طراحی به سبک فیبر کربن است.

هر دو نمونه ای که من دریافت کردم عالی به نظر می رسند و دارای پنل های زیبایی هستند. یک دکمه وجود دارد که همانطور که در قسمت بعدی توضیح خواهم داد، هم به عنوان دکمه ویپینگ و هم به عنوان دکمه تنظیم توان عمل می کند. در یک طرف دستگاه، صفحه نمایش OLED سیاه و سفید مستطیل شکل 0.69 اینچی وجود دارد که روشن است و خواندن آن بسیار آسان است. در طرف دیگر، یک میله نقره ای کمی بیرون آمده وجود دارد که برای تنظیم حرکت هوا به جلو و عقب استفاده می شود. از MTL برای تنظیم ویپ استفاده می کند. این تنظیم سخت نیست، اما تنوع زیادی را ارائه می دهد. نام تجاری بسیار ساده است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. روی هم رفته، واقعاً یک سیستم پاد زیبا با تنوع رنگی فراوان و ویژگی های بسیار زیبا برای استفاده است.

لوکس PM40  یک سیستم پاد معمولی است که استفاده از آن ساده است. یک دکمه روی آن وجود دارد که همه کارها را انجام می دهد. نداشتن دکمه های تنظیم در ابتدا کمی خسته کننده است اما ویژگی های بصری قرار داده شده بسیار لذت بخش است.

پنج کلیک روی دکمه دستگاه را خاموش و روشن می کند. به صورت خودکار به عنوان دکمه تنظیم قفل می شود. برای تنظیم وات، سه بار روی آن کلیک کنید و قفل نیز باز می شود. سپس بر روی ضربه بزنید یا آن را نگه دارید تا وات را تنظیم کنید و بر روی مقدار مورد نظر تنظیم کنید. سپس چند ثانیه صبر کنید تا وات ثابت شده و دستگاه دوباره قفل شود. آن را در حالت قفل نگه دارید تا روشن شود. صفحه نمایش وات، شمارنده پاف و مقاومت را نشان می دهد. همچنین میزان باتری را با درصد نشان می دهد، که گزینه‌ای بسیار مناسب است.

لوکس PM40 دارای دو کارتریج و دو کویل درون جعبه است. هوا از طریق کشویی در پشت دستگاه قابل تنظیم است. پر کردن یک کارتریج واقعا آسان است. لازم نیست آن را جدا کنید، کافی است دریپ تیپ را عقب بیاندازید آن را بیرون بیاورید. پس از خاموش شدن، یک سوراخ پر کننده بزرگ را مشاهده می کنید که استفاده از آن آسان است و یک سوراخ خروجی کوچک در طرف دیگر برای خروج هوا در حین پر کردن آن وجود دارد. طراحی و ساخت آن واقعاً خوب انجام شده و است. فقط مقدار کمی از کارتریج از جلو در معرض دید است، اما تقریباً به طور کامل از پهلو نمایان است و می توانید سطح جویس را تا رسیدن به حدود 10 check بررسی کنید. کارتریج نیز شفاف است و رنگ ندارد بنابراین سطح جویس به راحتی قابل مشاهده است.

برای برداشتن کارتریج ، فقط آن را بیرون بکشید. به راحتی می توانید آن را وارد و خارج کنید. تعویض کویل نیز بسیار آسان است. این دستگاه از کویل پلاگین و پخش GTX به عنوان چند دستگاه دیگر مانند Xiron و Target PM80 استفاده می کند. با برداشتن کارتریج ، کافی است کویل را از پایین بیرون آورده و یک حلقه جدید وارد کنید. سپس کارتریج را داخل آن قرار داده و دوباره پر کنید. شما قبل از تعویض کویل باید کارتریج را تقریباً خالی کنید، اما اگر این کار را به صورت جانبی انجام دهید، ممکن است کمی جویس در آن باقی بماند. به طور کلی، استفاده از سیستم پاد بسیار آسان است.

لوکس PM40

کارایی لوکس PM40

مهم ترین قسمت هر دستگاه پاد، کویل است – اگر کویل ها خراب باشند، یک دستگاه عالی کارایی ندارد. لوکس PM40 با دو گزینه کویل عرضه می شود. یک کویل مش 0.8 اهمی دارای قدرت 12-20 وات و کویل مش 0.6 اهم دارای قدرت 20-30 وات است. صفحه کویل GTX Vaporesso دو کویل 1.2 اهم (مش و معمولی) را نیز ذکر کرده است، اما من هیچ کویل 1.2 اهمی در دست ندارم تا آنها را امتحان کنم.

من در طول زمان از تعداد زیادی از این کویل ها در دستگاه هایی مانند PM80 و Xiron استفاده کرده ام، بنابراین با نحوه استفاده از آنها بسیار آشنا بودم. به طور کلی، کویل های ویپرسو با توان کم دستگاه های مناسبی هستند. برای این کیت، من با کویل 0.8 اهم شروع کردم. من از 50/50 20 میلی گرم سالت در آن استفاده کردم و طعم آن برای این وات عالی بود. برای سطوح پایین حدود 12 وات بسیار مناسب است. من قبل از خرابی کویل، 20 میلی لیتر از جویس را در آن ریختم، که عمر بسیار خوبی در 12 وات داشت. به طور کلی، این محصول یک کویل واقعا خوب برای تبخیر با توان کم است.

سپس من از کویل 0.6 اهم استفاده کردم، اما با 70/30 جویس 3 میلی گرم. من دوباره آن را در سطح پایین، در حدود 22 وات، استفاده کردم. من قبل از خاموش شدن 28 میلی لیتر جویس دریافت کردم و طعم آن برای یک کویل 20 واتی بود. در این مورد نیز نارضایتی وجود ندارد.

ویپرسو یک “فناوری تقویت کننده توربو” را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با خالی شدن باتری ضربه را ثابت نگه دارید. تا زمانی که باتری تقریباً تمام نشده باشد، هیچ تفاوتی در پاف کردن خود مشاهده نخواهید کرد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که پاف آن پنج ثانیه قطع شده است. این ویژگی ممکن است برای برخی از افراد محدود کننده باشد، اما اکثر کاربران با آن مشکلی ندارند. سرانجام، نکته جالبی که در این سیستم متوجه شدم این است که در هیچ مرحله ای نیازی به پاک کردن تراکم از زیر کارتریج نداشتم. پایین کارتریج کاملاً خشک است، که ویژگی بسیار عالی است.

عمر باتری و نحوه شارژ لوکس PM40

عمر باتری در لوکس PM40 بسته به کویل هایی که استفاده می کنید و توان مصرفی آنها متفاوت است. شخصاً ، به نظرم برای یک دستگاه کوچک بسیار مناسب است. باتری داخلی آن 1800 میلی آمپر ساعت است و میزان شارژ آن 2 آمپر است. من همه این موارد را آزمایش کردم و برای نرخ شارژ حداکثر 1.43 آمپر دریافت کردم، بنابراین از این میزان کمی ناامید شده ام. به جای آن باید در 1.5 آمپر ذکر شده باشد.

از نظر ظرفیت باتری، من دوبار تست Jade one را انجام دادم و 1295 و 1299 میلی آمپر ساعت دریافت کردم. تصمیم گرفتم Lava را آزمایش کنم تا مطمئن شوم که فقط یک باتری خراب نیست و با آن 1353 میلی آمپر ساعت دریافت کردم. این میزان بسیار کمتر از میزان 1800 میلی آمپر ساعت است و رتبه 1400 میلی آمپر ساعت مناسب تر است. غیر معمول نیست که شرکت ها به اندازه کافی به باتری خود اهمیت زیادی می دهند، اما رتبه بندی ویپرسو معمولاً دقیق است، بنابراین این موضوع تا حدودی ناامید کننده بود.

در حالی که متاسفانه مشخصات باتری در بیشتر این دستگاه برآورد شده است، مدت زمان شارژ 60 دقیقه ای که ویپرسو تبلیغ می کند دقیق است. سه بار شارژ که من آزمایش کردم همه در 57-61 دقیقه انجام شد. همچنین دارای تبخیر از طریق گذر است، بنابراین می توانید در حین شارژ آن را بچرخانید و دستگاه هنگام شارژ کردن، فرایند شارژ را متوقف می کند. پورت Type-C در جلوی پاد، در زیر صفحه در پایین قرار دارد.

مزایا لوکس PM40

  • کیفیت ساخت محکم
  • سبک و بادوام
  • پنل های IML زیبا
  • پنج گزینه رنگ
  • صفحه روشن زیبا
  • استفاده و پر کردن آسان است
  • ظرفیت خوب (4 میلی لیتر)
  • قابلیت تنظیم جریان هوا
  • شامل دو عدد کویل و یک کارتریج یدکی
  • طعم خوب و عمر از هر دو کویل
  • تعویض آسان کویل ها
  • باتری سنج کامل با درصد
  • عمر باتری خوب
  • شارژ سریع (60 دقیقه)
  • پشتیبانی از vaping passthrough

معایب لوکس PM40

  • ظرفیت بیش از حد باتری 1800 میلی آمپر ساعت (باید 1300-1400 میلی آمپر ساعت باشد)
  • میزان شارژ بیش از حد در 2 آمپر (باید 1.5 آمپر باشد)

لوکس PM40

جمع ‌بندی

به طور کلی، ویپرسو با این سیستم پاد کار بسیار خوبی انجام داد. من واقعاً هیچ شکایتی از خود محصول ندارم. اندازه باتری و میزان شارژ آن اغراق آمیز است، که متأسفانه برای بسیاری از پاد های اکثر شرکت های تولیدکننده معمولی است. اما مشخصات واقعی آن واقعا خوب است و خود محصول نیز عالی است. اگر به رغم بیش از حد بودن مشخصات، در بازار به دنبال سیستم جدید پاد هستید، این گزینه را به شما بسیار توصیه می کنم. البته امیدوارم دفعه بعد مشخصات باتری و شارژ دقیق تر باشد.


جهت خرید محصول کلیک کنید

مشاهده ویپ ها
مشاهده پاد ها
مشاهده جوس ها
مشاهده لوازم جانبی ویپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین