نقد و بررسی ویپ درگ 3 ووپوو VOOPOO Drag 3 KIT

درگ 3 ووپوو
با نظردهی در پست های بلاگ 10 امتیاز کسب کنید

فهرست مطالب

نقد و بررسی ویپ درگ 3 ووپوو VOOPOO drag 3 KIT

ویپ درگ 3 ووپوو VOOPOO drag 3 KIT جدیدترین نسخه اضافه شده به خانواده دوست داشتی Drag از ماد ویپ است. همه چیز با Drag اصلی شروع شد که به سرعت به عنوان یک دستگاه با دو باتری مستحکم و مورد اعتماد مشهور شد. از آن زمان مهم نیست که چطور می‌خواهید ویپ کنید یک حالت Drag برای شما وجود دارد.

Drag 3 اولین بازگشت Voopoo به حالت 510 باتری دوگانه از زمان Argus GT در سال گذشته است. دو باتری 18650 و از چیپست Gene.Fan 2.0 برای روشن کردن حداکثر 177W استفاده می‌کند. این کیت همراه با  TPP Tankو یک آداپتور510 است که به شما اجازه می‌دهد در Drag3 و هر ماد دیگر با اتصال 510  را استفاده کنید. TPP Tank با مادهای قبلی Voopoo مانند Drag Max ، Drag ، Argus X ، Argus Pro ، Drag X و Drag S نیز سازگار است. به همین ترتیب آداپتور 510 به شما این امکان را می‌دهد که Drag3 را با تمامی مخازن PnP استفاده کنید.

طراحی و ساخت کیفیت ویپ درگ 3 ووپوو

Drag3 در مقایسه با نمونه‌های قبلی خود یک طراحی مجدد و کاملی داشته است Drag و Deag2 بسیار شبیه به یکدیگر بودند اما Drag3 هیچ شباهتی به آن‌ها ندارد. صفحه­ های رزین و آرم چاپی و قاب گرد دیگر از بین رفته‌اند. در ‘DRAG’ بزرگ با چرم مرغوب پیچیده شده بود ولی Drag 3 در عوض طراحی جعبه‌ای و مستقیم‌تری دارد. این چرم در یک طرف با ‘DRAG 3’ و از طرف دیگر با یک آرم کوچک ‘VOOPOO’ مهر شده است. این یک طراحی جدید نیست Drag3 تقریبا مشابه Drag Max است که Voopoo اواخر سال گذشته منتشرکرده است. چند تغییر کوچک وجود دارد اما تقریبا همان حالت است.

قالب آلیاژی روی و منبت کاری فلز براق آن را می‌پوشاند و دور آن را محاصره می‌کند و به Drag 3 جلوه ­ای عالی و خیره کنده می‌بخشد. این قاب بسته به گزینه رنگی که انتخاب می‌کنید با رنگ نقره‌ای یا مشکی رنگ آمیزی می‌شود. در قسمت پشتی ماد درست در زیر رابط 510 یک پلاک کوچک ‘DRAG’ فلزی قرار دارد.

درگ 3 ووپوو

هنوز برای گفتن این جمله مطمئن نیستم اما در مقایسه با Drag و Drag 2 ، به نظر می‌رسد Voopoo کیفیت رنگ را بهبود داده است. رنگ من حتی در قسمت پایین ماد کاملاً سالم است اما باید ببینم که پس از چند ماه استفاده چگونه می­ماند.

ویپ درگ 3 ووپوو برای حالت باتری دوگانه کاملاً متوسط است اما در واقع بسیار سبک است. این امر آن را برای سفرهای خارج از خانه ایده آل می‌کند و قرار دادن آن در جیب شما خیلی بزرگ و سنگین نیست. یکی از معدود شکایاتی که دارم این است که اگر خیلی محکم آن را بگیرید، لبه‌های مستقیم باعث می‌شود ماد در حالت کمی ناخوشایند باشد.

صفحه اتصال 510 در خارج از مرکز و در سمت پشت ماد قرار دارد. اتومایزرها حداکثر 24 میلی متری بیش از حد بزرگ نیستند اما مخزن 25 میلی متر فقط، کوچکی ماد را از بین می‌برد. به سختی قابل توجه است اما صفحه اتصال 510 با کوچک‌ترین ضربه ­ای بالا رفته و مخزن کاملاً برافروخته نمی‌شوند.

صفحه نمایش یک صفحه نمایش بزرگ و تمام رنگی است که با نمایش Drag Max یکسان است. با وضوح بالا، روشن و واضح است. این صفحه نمایشگرهای باتری، حالت، وات، شمارنده پاف، ولتاژ، مقاومت کویل و زمان پاف را نشان می‌دهد.

دکمه های ویپینگ و تنظیم گرد هستند و دارای یک حلقه نقره‌ای براق هستند. همه آنها احساس خوبی دارند و به زیبایی کار می‌کنند. یک نکته جالب توجه من این است که یک دندانه در سمت چپ دکمه‌های تنظیم وجود دارد. من مطمئن نیستم که چرا Voopoo این کار را انجام داده است زیرا هیچ کاربردی ندارد و دکمه‌های تنظیم را عجیب نشان می‌دهد.

درب باتری موجود در Drag 3 به بیرون کشیده می‌شود و سپس باز می‌شود. دارای فنر است و به خوبی کار می‌کند، اما احساس شکنندگی و شلختگی دارد. وقتی درب باتری باز است زیاد تکان می‌خورد. احساس می‌کنم این درب در طولانی مدت شکسته می‌شود اما این فقط حدس و گمان بر اساس احساس است. چه کسی می‌داند؟ امیدوارم اینجا اشتباه کنم اما این مشاهدات من است.

ویژگی‌ها و عملکرد ویپ درگ 3 ووپوو

Drag 3 از چیپست Gene. Fan 2.0 استفاده می‌کند که اولین بار در Drag Max استفاده شد. این تراشه به Drag 3 اجازه می‌دهد تا از 5 الی177 وات ویپینگ شود و حالت‌های Smart، حالت RBA (Wattage استاندارد) و TC را به همراه دارد.

حالت هوشمند برای استفاده با مخزن TPP یا مخازن PnP Voopoo’s و کویل‌های TPP یا PnP منظور شده است. در حالت هوشمند وات به حداکثر میزان وات کویل محدود می‌شود تا از سوختن آن جلوگیری کند. حالت هوشمند همچنین هنگام قرار دادن کارتریج، به طور خودکار ماد را در وات ایده آل برای کویل تنظیم می‌کند. این برای ویپر جدید که مطمئن نیستند چقدر باید وات را تنظیم کنند بسیار مناسب است و همچنین از بالا رفتن تصادفی جلوگیری می‌کند.

حالت RBA مانند حالت وات استاندارد شما کار می‌کند و برای استفاده با سایر مخازن ساب اهم غیر Voopoo و RBA است. در حالت RBA می‌توانید وات را بدون محدودیت به همان اندازه که دوست دارید تنظیم کنید. برای تغییر حالت‌ها، دکمه ویپینگ را سه بار فشار دهید.

در Drag 3 فقط حالت هوشمند و حالت RBA فعال است. اگر می‌خواهید از TC استفاده کنید، باید برنامه نرم افزار Voopoo وسیستم عامل Drag 3 را از صفحه پشتیبانی آن‌ها بروز رسانی کنید.

درگ 3 ووپوو

پس از بارگیری هر دو ، Drag 3 خود را به کامپیوتر متصل کرده و برنامه پیکربندی Voopoo را اجرا کنید. از پنل سمت راست بالا “Upgrade” را انتخاب کنید و سپس “Select” را در سمت راست بالای صفحه بزنید. سیستم عامل Drag 3 را که دانلود کرده‌اید انتخاب کنید و سپس روی «دانلود (U)» ضربه بزنید. با نصب به روزرسانی سیستم عامل، Drag 3 خاموش می‌شود. پس از اتمام کار، می‌توانید Drag 3 را از برق بکشید و اکنون حالت TC دارید!

3 حالت برای TC وجود دارد: NI ، TI و SS. وقتی در حالت TC هستید برای ورود به منوی پیکربندی TC می‌توانید هر دو دکمه تنظیم را نگه دارید، جایی که می‌توانید مقدار TCR را تغییر دهید، وات را تنظیم کنید و مقاومت کویل را تنظیم کنید.

می‌توانید از بین دو رابط کاربری انتخاب کنید: Iron  (جهت عمودی) یا Core (جهت افقی). هر دو بسیار شبیه به هم هستند اما رابط کاربری ‘Core’ کمی پیشرفته ­تر و آینده نگرانه به نظر می‌رسد. من واقعا ترجیحی ندارم، زیرا فکر می‌کنم هر دو شسته و رفته به نظر می‌رسند اما بیشتر وقت‌ها از رابط کاربری “Iron” استفاده می­کنم.

نحوه تنظیمات ویپ درگ 3 ووپوو

  • روشن یا خاموش کردن دستگاه: دکمه ویپینگ 5 بار فشار دهید.
  • تغییر حالت: دکمه ویپینگ را 3 بار فشار دهید.
  • تغییر رابط کاربری: هر دو دکمه تنظیم را نگه دارید تا منوی رابط کاربری ظاهر شود. سپس با استفاده از دکمه‌های تنظیم، رابط کاربری مورد نظر خود را انتخاب کنید. دکمه ویپینگ را برای تأیید نگه دارید.
  • قفل / باز کردن همه دکمه‌ها (از جمله دکمه ویپینگ): دکمه ویپینگ و دکمه تنظیم بالا را با هم نگه دارید.
  • صفر کردن شمارنده پاف: دکمه ویپینگ و دکمه تنظیم پایین را با هم نگه دارید.
  • باز کردن منوی تنظیمات TC: هر دو دکمه تنظیم را در حالت TC نگه دارید. در اینجا می‌توانید مقدار TCR را تغییر دهید، وات را تنظیم کنید و مقاومت کویل را تنظیم کنید .

محتوبات ویپ درگ 3 ووپوو

  • یک عدد دستگاه ماد درگ 3 ووپوو
  • یک عدد مخزن 5.5 میلی لیتری
  • یک عدد کویل TPP-DM1 0.15ohm
  • یک عدد کویل TPP-DM2 0.2ohm
  • یک عدد کابل USB Type-C
  • یک عدد دفترچه راهنما

ویژگی های ویپ درگ 3 ووپوو

  • ابعاد : 122*50.25*25 میلی متر
  • چیپست  GENE.FAN
  • محدوده ولتاژ خروجی: 6.4-8.4V
  • محدوده مقاومت: 0.1-3.0ohm
  • محدوده توان خروجی : 5 الی 177 وات
  • قابلیت شارژ با دو عدد باتری 18650 
  • حالت SMART
  • حالت BYPASS
  • سرعت شلیک : 0.001 ثانیه
  • صفحه نمایش رنگی 1.08 “TFT
  • دو دکمه تنظیم
  • محافظت از اضافه کار
  • محافظت از اتصال کوتاه
  • محافظت در برابر تخلیه بیش از حد
  • حفاظت از دمای بیش از حد
  • شارژ تعادل با باتری برند های مختلف
  • محافظت در برابر برگشت باتری
  • پورت شارژ نوع C
  • اتصال 510

درگ 3 ووپوو

مخزن TPP ویپ درگ 3 ووپوو

مخزن TPP (Tank Pod Push) مخزن جدید Voopoo است. مخزنی کاملاً همه کاره است. این مخزن به سبک کارتریج است که با Argus ، Argus Pro ، Argus X ، Drag Max ، Drag X & Drag S. سازگار است. همچنین دارای یک آداپتور 510 است که به شما اجازه می‌دهد در Drag 3 و هر ماد دیگری از آن استفاده کنید. یک کانکتور 510. علاوه بر این‌ها، آداپتور 510 با مخازن PnP Voopoo نیز سازگار است، بنابراین می‌توانید از آنها در Drag 3 نیز استفاده کنید. Drag 3 و TPP Tank با دو کویل TPP جدید عرضه می‌شوند: یک کویل x DM1 0.15ohm (60-80W) و کویل x DM2 0.20ohm (40-60W)

TPP Tank با ظاهر Drag 3 مطابقت دارد. به نظر می‌رسد مخازن PnP ، فقط بزرگ‌تر هستند و دارای یک صفحه فلزی است که لبی را احاطه کرده است. آداپتور 510 که در آن قرار می‌گیرد دارای یک باند پیچشی و دو باند از خطوط اچ است که در امتداد حلقه کنترل جریان هوا قرار دارند. صفحه فلزی اطراف لبی و آداپتور 510 با رنگ Drag 3 مطابقت دارد: اگر یکی از آن را با یک قاب نقره‌ای تهیه کنید، نقره‌ای خواهد بود، اگر Drag 3 شما یک قاب سیاه داشته باشد، سیاه خواهد بود.

مخزن تا 5/5 میلی لیتر جویس را در خود نگه می‌دارد و در قسمت زیرین مخزن از پایین پر می‌شود. همراه با لاستیک پلاستیکی که آن را متصل می‌کند کویل­ ها به پایین مخزن فشار می‌آورند.

بسته به کویل استفاده شده می توانید از جریان مستقیم ریه با جریان هوای باز، به یک ریه محدود شده با جریان هوا نزدیک بسته استفاده کنید. با سوراخ گسترده لبی و اندازه بزرگ این مخزن کارتریج ، TPP Tank با کویل های DL برای بخار دادن DL کارایی بهتری خواهد داشت. اگر vape MTL می‌خواهید با مخزن MTL PnP بهتر هستید.

Voopoo می‌گوید که این کویل‌ها سطح بالاتری در داخل کویل دارند و همچنین سریع‌تر گرم می‌شوند. قرار است کویل 0.15ohm از 60-80W استفاده شود و Voopoo می‌گوید که از 65-75W بهترین است. در 65 وات بخار گرم و مقدار زیادی طعم به دست می­ آید. افزایش توان به 70 وات بخار را کمی گرم‌تر می‌کند، بیشتر به دلخواه من است و عطر و طعم آن نیز بهتر می‌شود. بخار کردن در 75-80W بخار گرم است و عطر و طعم آن خیلی بهتر از 70W نیست. وات ترجیحی من برای این کویل 70 وات است زیرا شما بهترین طعم را از کویل دریافت می‌کنید و بخار آن خوب و گرم است.

کویل 0.2 ohm قرار است از 40-60W و بهتر از 50-55W استفاده شود. این کویل از عطر و طعم بهتری نیز برخوردار است و در 55 وات کاملاً عالی است. 40 وات بیش از حد خنک است و عطر و طعم آن در این وات کاملاً کم است. 50 وات گرم‌تر است اما هنوز در سمت خنک است اما عطر و طعم آن به طرز محسوسی بهتر است. 55W نقطه شیرین بخار گرم و عطر و طعم خوب است. 60 وات گرم‌تر است اما هنوز گرم نیست. اگر vape داغ‌تری را دوست دارید پیشنهاد می‌کنم از کویل 0.15ohm استفاده کنید. اما اگر یک vape گرم را دوست دارید، این کویل یکی از مناسب­ ترین انتخاب­ ها است.

درگ 3 ووپوو

اگرچه هنرپیشه‌های خوبی هستند، اما این کویل‌ها حتی با ولتاژ 80 ولت نیز جویس از آن‌ها نشت می­کند. من هیچ گونه آشفتگی و آشوبی ندارم که از درزهای جریان هوا بیرون بریزد و این مقدار هرگز مقدار قابل توجهی از جویس ها نبود بلکه به اندازه‌ای بود که قابل توجه باشد و ذکر آنها قابل تأمل است.

ویپ درگ 3 ووپوو یک ماد خوب و قابل اعتماد برای استفاده بوده است. در حالت هوشمند مقاومت کویل را به دقت تشخیص می‌دهد و محدودیت‌ها را بر اساس آن تنظیم می‌کند. من چند مورد داشتم که مقاومت را اشتباه می‌خواند، اما این امر نادر بود و با بلند کردن کارتریج و قرار دادن دوباره آن، به راحتی اصلاح می‌شد.

حالت وات آن طور که باید کار می‌کند. آن را بلافاصله ویپینگ می‌کند و قدرت مداوم را ارائه می‌دهد. حالت کنترل دما نیز بسیار خوب است. TCR برای فولاد ضد زنگ فقط به 1000 کاهش می‌یابد بنابراین این مقداری است که من برای SS316L استفاده کردم. گرچه ممکن است در بعضی مواقع ناسازگار باشد، اما بسیار قابل استفاده است و هرگز یک ضربه خشک به من وارد نکرد. به هیچ وجه بهترین TC موجود نیست اما من اصلاً قصد استفاده از TC را ندارم.

مزایا ویپ درگ 3 ووپوو

  • حالت هوشمند مناسب است
  • آداپتور 510 با PnP Tanks سازگار است
  • طراحی تمیز و برتر
  • عملکرد عالی Wattage
  • عملکرد مناسب TC
  • شلیک فوری

معایب ویپ درگ 3 ووپوو

  • مخازن به طور کامل برافروخته نمی‌شوند
  • درب فلاپی باتری
  • TCR فقط به 1000 کاهش می‌یابد
  • نشت از TPP مخزن

درگ 3 ووپوو

جهت خرید محصول کلیک کنید

مشاهده ویپ ها
مشاهده پاد ها
مشاهده جوس ها
مشاهده لوازم جانبی ویپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین