معرفی شرکت ویپرسو VAPERESSO (نقد و بررسی + مزایا و معایب)

معرفی شرکت ویپرسو VAPERESSO
با نظردهی در پست های بلاگ 10 امتیاز کسب کنید
شرح مختصر
برند ویپرسو
سال تاسیس : 2015
مکان : شنزن، چین
موسس : سیمون لای
زیر مجموعه : شرکت اسمور
هزینه تحقیقات : 450 میلیون دلار در سال

شرکت ویپرسو (Vaperesso) در سال 2015 توسط سیمون لای تاسیس شد و به سرعت سهم بازار را در صنعت ویپینگ به خود اختصاص داد. این شرکت خود یکی از شرکت های زیر مجموعه اسمور (Smoor) است. اسمور با 25 میلیارد دلار ارزش، بزرگترین شرکت سیگار الکترونیکی در جهان است، یعنی ویپرسو یک پشتوانه بسیار قدرتمند دارد!

خرید دستگاه ویپ ویپرسو

 

آیا شرکت ویپرسو غول ویپینگ در جهان است؟!

ویپرسو در یک بازار شلوغ و پر رقابت، موفق به کسب سهم بازار شده است. و این موفقیت به این دلیل رخ داده است که این شرکت دستگاه هایی قابل اعتماد و با کیفیت بالا تولید می کند و این همان چیزی است که تالیا، مدیر بازاریابی ویپرسو، در مصاحبه خود اذعان داشته است:

“اگر به محصولات ما نگاه کنید، طرح ها در مقایسه با رقبا بسیار شیک و چشم نواز هستند و برند ما ظریف و لوکس است. ما دوست داریم ویپرسو به گل سرسبد ویپینگ بدل شود. ویپ های های-لوکس (High-Lux) برای افرادی طراحی شده اند که به لوازم ظریف علاقه خاص دارند. برندسازی ما ظریف و شیک است…”

بدیهی است که ویپرسو مایل است بر برند و کیفیت دستگاه های خود تأکید کند، اما به نظر می رسد که موفقیت آنها چیزی فراتر از این حرفهاست. آنها با خرده‌فروش‌ها و ویپرها ارتباط برقرار کرده و نظرات و پیشنهادات آنها را در محصولات خود بازتاب می‌دهند.

برنامه پاور شاپ در ویپرسو، امکان تماس مستقیم بین مهندسان آنها و 7000 فروشگاه ویپ در سراسر جهان را فراهم می کند. در واقع اگر شما یک خرده فروش ویپ هستید، می توانید به برنامه پاور شاپ آنها دسترسی داشته باشید. همچنین ویپرسو تیم هایی را به کشورهای عرضه کننده محصولات ویپ، می فرستند تا با اپراتورها، خرده فروشان و شرکت ها ملاقات کنند و سوالاتی درباره دستگاه ها و روند کار آنها بپرسند. سپس این تیم با استفاده از این اطلاعات، تغییرات لازم را در دستگاه های خود اعمال می کند تا اطمینان حاصل کند که مطابق با نیازهای ویپرها طراحی شده اند.

هر شرکتی که می‌خواهد سهم بازار را در به دست بیاورد، باید از فناوری پیچیده‌تر ویپینگ استفاده کند. (این فناوری پیچیده برای ایجاد دستگاه هایی با کاربری آسان ضروری هستند.) با صرف بیش از 450 میلیون دلار در سال برای تحقیق و توسعه، و با 5 آزمایشگاه تحقیقاتی، جای تعجب نیست که ویپرسو به خوبی عمل کرده است و در حال نگارش این مقاله بیش از 1000 حق امتیاز انحصاری را در زمینه ویپینگ به ثبت رسانده است.

همانند سایر تولید کنندگان ویپ، تمامی دستگاه هایی که ویپرسو تولید کرده، موفقیت آمیز نبوده اند؛ با این حال از همان روزهای اولیه، ویپرسو دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای تولید کرده و در عین حال تعدادی از ویژگی‌های نوآورانه مانند کنترل هوشمند دما را نیز معرفی کرده است. همچنین این شرکت بسیاری از اصول اولیه را به درستی رعایت می کند که لازمه ویپینگ حرفه ای است.

 شرکت ویپرسو به کدام فناوری خود بیشتر افتخار می کند؟

یکی از زمینه هایی که ویپرسو در حال نوآوری است، فناوری کویل کورتکس (Corex Coil) است. این فناوری از یک ساختار شبکه مانند استفاده می کند تا گرما را افزایش دهد. همچنین کویل کورتکس حاوی پنبه کومولوس است که توسط یک ساختار میکروفیبر پیچیده تشکیل شده و می تواند مایع الکترونیکی بیشتری را نسبت به سایر پنبه ها به سیم پیچ برساند.

ترکیبی از توانایی جذب گرما، بدون سوزاندن سیم پیچ و رساندن مایع الکترونیکی بیشتر به کویل، به این معنی است که دستگاه هایی که از فناوری کورتکس استفاده می کنند می توانند بخار بیشتری تولید کنند. در واقع، ویپرسو ادعا می کند که تولید بخار را تا حدود 30٪ افزایش داده است، حتی زمانی که از ولتاژ کمتری استفاده می شود. این فناوری برای ویپرهایی که به ابر بخار بزرگ تری علاقه دارند، بسیار عالی است، به طوری که می توانند هم از بخار متراکم تر و هم از طعم غلیظ تر آن لذت ببرند.

ویپرسو به تراشه Axon که مغز متفکر دستگاه های ویپ است و همچنین فناوری ضد نشت خود به طور ویژه ای افتخار می کند. نشت مایع الکترونیکی سبب از رده خارج شدن بسیاری از مخازن ویپ شده است.

فناوری کورتکس  را می توان در دستگاه های سری Xros و LUXE X این شرکت یافت.

محصولات شرکت ویپرسو برای چه افرادی مناسب هستند؟

ویپرسو تولیدکننده دستگاه های خاصی نیست، در عوض تلاش دارد طیف وسیعی از دستگاه ها را ارائه دهد که هم برای تازه کارها و هم حرفه ای ها مناسب باشند. موفقیت دستگاه هایی همچون ایکس راس (Xros) و تارگت (Target) نشان می دهند که آنها با تولید سیگارهای الکترونیکی همچون پاد، مدپاد و مد، برند خود را به رخ کشیده اند. با این حال تنها زمینه ای که در آن فعالیت نداشته اند دستگاه های ویپ یکبار مصرف است.

محصولات موجود در شرکت ویپرسو
معرفی انواع محصولات شرکت vaperesso

شرکت ویپرسو محصولات مختلفی را ارائه می دهد، از جمله:

مد ویپ: ویپرسو انواع مختلفی از مدهای ویپ را تولید می‌کند، از مدهای فشرده و قابل حمل گرفته تا مدل‌های قدرتمندتر برای ایجاد ابر بخار بیشتر!

مخزن ویپ: آنها مخزن هایی تولید می کنند که در ارتباط با مدها کار می کنند و گزینه هایی را برای هر دو سبک ویپینگ ساب اهم و دهان به ریه (MTL) ارائه می دهند. این مخازن اغلب از طرح های نوآورانه سیم پیچ خود برای تولید طعم و بخار بیشتر استفاده می کنند.

کویل: ویپرسو به تولید طیف وسیعی از کویل‌ها، از جمله کویل‌های سرامیکی و سیم‌پیچ‌های مشبک، شناخته شده است که برای بهبود تجربه ویپینگ با بهبود طعم و تولید بخار بیشتر طراحی شده‌اند.

پاد سیستم: ویپرسو همچنین پاد هایی را ارائه می‌کند که به دلیل سهولت استفاده و قابل حمل بودن محبوب هستند. این دستگاه ها از مخزن های از پیش پر شده یا قابل شارژ مجدد، استفاده می کنند و برای ویپرهایی که به دنبال یک گزینه ویپینگ راحت و فشرده هستند، مناسب اند.

کیت های استارتر: ویپرسو کیت های استارتری را ارائه می دهد که معمولاً شامل یک مد و مخزن است و همه چیزهایی را که برای شروع سفر ویپینگ لازم است در اختیار مبتدیان قرار می دهد.

لوازم جانبی: آنها لوازم جانبی مختلف ویپینگ، از شارژر گرفته تا کویل ها را برای بهبود و حفظ تنظیمات دستگاه ویپ ارائه می‌دهند.

محبوب ترین دستگاه ویپ شرکت ویپرسو چیست؟

محبوب ترین دستگاه ویپ ویپرسو در حال حاضر پاد سیستم Xros 3 Mini است. این پاد سیستم با کویل ثابت، که بخشی از سری محبوب Xros است، به دلیل سهولت استفاده و هم طعم عالی، طرفدارانی را به خود جلب کرده است. نسخه فشرده‌تر Xros 3 محبوب، Xros 3 Mini به سرعت در لیست بهترین کیت‌های ویپ وب سایت ویپرزکو قرار گرفت.

Xros 3 Mini یک کیت عالی برای ویپرهای تازه کار به لطف استفاده آسان، حتی در بین کاربران با تجربه تر نیز محبوبیت خود را نشان داده است.

با استفاده از فناوری نوآورانه Corex Vaporesso، طعم آن یکی از بهترین طعم‌هایی است که می توانید امتحان کنید. وقتی با مایع الکترونیکی سالت بار (Bar Salts) استفاده می‌شود، طعمی شبیه به یک دستگاه یکبار مصرف دارد. این باعث می شود دستگاه برای کسانی که به دنبال انتقال از یکبار مصرف به گزینه ای مقرون به صرفه تر و سازگار با محیط زیست هستند، عالی باشد.

جدیدترین فناوری های شرکت ویپرسو

ویپرسو در ماه‌های اخیر با چند کیت جدید و هیجان‌انگیز، خدمات جدید برای مشتریان خود ارائه داده است:

کیت آی تانک 2 (iTank 2) با قابلیت ویپینگ مستقیم به ریه و دارا بودن فناوری کورتکس می تواند مزایایی همچون طعم بهتر، عمر سیم پیچ بیشتر و طراحی جدید با فشار باز خودکار، نسبت به نمونه اصلی فراهم نماید.

برای اینکه ویپرها بتوانند مخزن را با مد مورد علاقه خود جفت کنند، ویپرسو iTank2 را با برخی از دستگاههای مد محبوب خود جفت سازی کرده و کیت های جدیدی همچون Gen 200 و Target 100 را طراحی نموده است.

خدمات پس از فروش شرکت ویپرسو

ویپرسو  یکی از تولید کنندگان محبوب محصولات ویپ، از جمله سیگارهای الکترونیکی، مدل های ویپ، مخازن و کویل ها است. اگر به دنبال اطلاعات خدمات مشتری ویپرسو هستید، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

وب سایت رسمی: از وب سایت رسمی ویپرسو به آدرس vaporesso.com دیدن کنید. آنها اغلب یک بخش “تماس با ما” یا “پشتیبانی” دارند که در آن می توانید اطلاعات خدمات مشتری را پیدا کنید.

صفحه تماس: به دنبال صفحه “تماس با ما” در وب سایت رسمی آنها بگردید. این صفحه معمولاً شماره تلفن، آدرس ایمیل و گاهی اوقات گزینه های چت زنده را برای پشتیبانی مشتری ارائه می دهد.

شبکه های اجتماعی: صفحات رسمی رسانه های اجتماعی ویپرسو (به عنوان مثال، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام) را بررسی کنید. شرکت ها اغلب اطلاعات خدمات مشتری و پشتیبانی را از طریق حساب های رسمی در رسانه های اجتماعی خود ارائه می دهند.

خرده‌فروشان: اگر محصول ویپرسو را از طریق یک خرده‌فروش خریداری کرده‌اید، برای کمک یا راهنمایی با همان فروشگاه تماس بگیرید.

انجمن‌های آنلاین: از انجمن‌هایی که کاربران می‌توانند تجربیات و نکات خود را در مورد نحوه تماس با خدمات مشتریان ویپرسو به اشتراک بگذارند، بازدید کنید.

نظرات مشتریان: نظرات مشتریان درباره محصولات ویپرسو را در وب سایت های معتبر بخوانید.

فروشگاه‌های محلی: اگر یک فروشگاه ویپ محلی دارید که محصولات ویپرسو را می‌فروشد، ممکن است اطلاعاتی در مورد نحوه تماس با خدمات مشتریان ویپرسو داشته باشند. همیشه اطمینان حاصل کنید که از منابع رسمی و معتبر برای تماس با خدمات مشتری استفاده می کنید تا از کلاهبرداری های احتمالی یا فعالیت های متقلبانه جلوگیری کنید.

سوالات متدوال

1- ویپرسو چیست؟

ویپرسو یک برند شناخته شده در صنعت سیگارهای الکترونیکی است که در تولید طیف گسترده ای از دستگاه ها و لوازم جانبی ویپینگ با کیفیت بالا تخصص دارد. این شرکت به سبب ارائه طرح های نوآورانه، فناوری پیشرفته، و تعهد در زمینه سیگارهای الکترونیکی معروف است.

2- هدف شرکت ویپرسو چیست؟

ویپرسو که در سال 2015 تأسیس شده است، ایجاد دنیایی عاری از دود و در عین حال بالا بردن کیفیت زندگی کاربران از طریق نوآوری و تجربه را هدف خود قرار داده است. آنها می‌خواهند در زندگی کاربران تغییر ایجاد کنند و محصولاتی ارائه دهند که با تمام سطوح و سبک‌های ویپینگ مطابقت داشته باشد و به عده زیادی از مردم کمک کنند.

3- شرکت ویپرسو در کدام کشور تاسیس شده است؟

شرکت ویپرسو در کشور چین تاسیس شده است و به لطف مدل های عالی خود مانند Target، Swag، Luxe در دنیای ویپ بسیار شناخته شده و محبوبیت زیادی کسب کرده است به طوری که محصولات خود را به سرتاسر جهان صادر می کند.

4- آیا ویپرسو برند خوبی است؟

از آنجایی که این برند بر نوآوری و تحقیق و توسعه تمرکز دارد، مسلماً برخی از بهترین ویپ های موجود در بازار را تا به امروز تولید کرده است و مطمئناً شرکت هایی مانند اسموک (Smok) را از نظر کیفیت شکست خواهد داد. به طور خلاصه می توان گفت، ویپرسو مرسدس بنز دنیای ویپ است.

5- هر چند وقت یک بار باید کارتریج های ویپرسو را عوض کرد؟

به طور متوسط، یک کارتریج باید بین 1 تا 2 هفته دوام داشته باشد. زمانی که کویل طعم سوختگی ایجاد کرد یا مایع الکترونیکی تیره شد و تولید بخار کاهش یافت، زمان تعویض مخزن فرا رسیده است. مخزن قدیمی را بیرون بیاورید و مخزن جدید را جایگزین آن بکند. به همین سادگی!

6- چرا دستگاه ویپ ویپرسو کار نمی کند؟

زمانی که دستگاه ایکس راس ویپرسو (Vaporesso Xros) روشن نمی شود، اگر اتفاق خاصی نیافتاده باشد، باتری را شارژ کنید. اگر باز هم کار نکرد، به نشانگر LED نگاه کنید. باید چشمک بزند تا به شما بگوید مشکل چیست. اگر چراغ سه بار چشمک بزند، باتری مشکل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین