خرید جویس اورجینال

خرید جویس اورجینال
با نظردهی در پست های بلاگ 10 امتیاز کسب کنید

خرید جویس اورجینال موضوع این قسمت از مقالات فروشگاه آنلاین ویپ و جویس اورجینال ویپرزکو است.

فروشگاه اینترنتی ویپرزکو ارائه دهنده انواع جویس اورجینال و اصل در سراسر ایران است. جویس ها اورجینال دارای طمع های مختلفی هستند. جویس های اورجینال و اصل همچنین از نظر اندازه نیکوتین متفاوت هستند.

یکی از دلایل محبوبیت صنعت ویپینگ جویس ها با تنوع و طمع های متفاوت است. جویس های اورجینال دارای دسته بندی مختلفی هستند. برای خرید جویس اورجینال و اصل بهتر است با دسته بندی های مختلف جویس ها آشنا شوید.

جویس های معمولی برای دستگاه های ویپ و جویس های از نوع سالت مناسب برای استفاده در دستگاه پادسیستم هستند. محصولات زیر بهترین جویس های اورجینال و اصل موجود در فروشگاه آنلاین ویپرزکو هستند.

جویس های زیر بهترین جویس های اورجینال و اصل موجود از بهترین برندهای جویس هستند. فروشگاه آنلاین ویپرزکو ارائه دهنده بهترین جویس میوه ای, جویس ویپ با طعم سیگار, بهترین جویس تنباکویی و بهترین جویس های خنک است. برای مشاهده توضیحات روی محصول کلیک نمایید.

6%
5,400,000 ریال 5,100,000 ریال

خرید جویس اورجینال معمولی

جویس معمولی متداولترین نوع جویس اورجینال است. این جویس ها دارای میزان نیکوتین پایینی هستند. دلیل محبوبیت این نوع جویس ها تنوع در طمع آنها است. این جویس ها به دلیل طمع خوب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

اگر به دنبال خرید جویس اورجینال و اصل با میزان نیکوتین پایین و طمع خوب هستید خرید جویس ویپ معمولی بهترین گزینه است.

جویس معمولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان توسط ویپرزکو به شما عزیزان به صورت اورجینال ارائه میشود.

جویس ها دارای طمع های متنوعی هستند. مصرف این مایع با دستگاه ویپ و پاد هیچ گونه ضرری به بدن وارد نمیکند. از مزیت استفاده از جویس در دستگاه ویپ این است که میتوانید جویس اورجینال با میزان نیکوتین دلخواه و مورد نیاز بدن را انتخاب نمایید.

جویس ها توسط حرارتی که در داخل ویپ ایجاد می شود به بخار تبدیل شده و حجم دود زیاد به همراه عطر و طعم مناسبی را ایجاد می کنند.

خرید جویس سالت اصل و اورجینال

سالت ها به دسته ای از جویس ها گفته میشود که برای دستگاه های پاد سیستم مناسب است.

مهمترین ویژگی های جویس سالت میان بالای نیکوتین آن است. به دلیل نیکوتین بالای سالت, دستگاه پاد یکی از بهترین روش های ترک سیگار است. سالت برای دستگاه ویپ مناسب نیست و فقط باید در دستگاه های پاد سیستم مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه پاد سیستم نسبت به ویپ های معمولی حس سیگار کشیدن را بیشتر به فرد القا میکند. نیکوتین بالای آن و ابعاد کوچکتر باعث محبوبیت این دستگاه شده است. ویپرزکو ارائه دهنده انواع سالت و جویس با طمع های متنوع با قیمت مناسب و کیفیت اصل است.

برای افرادی که هم به ویپ و پاد همزمان علاقه دارند خرید دستگاه دوکاره پاد ماد توضیه میگردد.

کلیه محصولات جویس و سالت توسط فروشگاه آنلاین ویپرزکو به صورت اورجینال ارائه میشود.

نکات مهم در خرید جویس اورجینال و اصل

جویس مایع مورد استفاده در دستگاه های ترک سیگار و قلیان ویپ و پاد است. این جویس ها در دستگاه پادسیستم با نام جویس سالت شناخته شده اند. برای خرید جویس اورجینال نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • قبل از خرید به طمع آن توجه داشته باشید. بسیاری از جویس های طمع های میوه ای و یا طمع ترکیب میوه های مختلف دارند
  • جویس ها دارای میزان نیکوتین متفاوتی هستند. معمولا سالت ها دارای میزان نیکوتین بالاتری نسبت به جویس های معمولی هستند
  • انتخاب جویس متناسب با نوع دستگاه ویپ
  • انتخاب نوع جویس با توجه به وات دستگاه
  • به تاریخ انقضای جویس ها که به صورت کد روی بطری آها حک می شود توجه کنید

جویس ها باید در محل های خشک و دور از نور مستقیم خورشید و حرارت قرار داشته باشند. در غیراینصورت جویس عطر و طعم اصیل خودش را حفظ میکند و تغییر رنگ هم ندارد.

برای خرید انواع جویس اورجینال و مشاوره خرید محصولات ویپینگ مانند ویپ و پاد سیستم همین حالا با ما در فروشگاه آنلاین ویپرزکو تماس حاصل نمایید.

خرید جویس اصل نیکوتین بالا

دوز مصرف نیکوتین در افراد سیگاری متفاوت است. به جویس های دارای دوز بالای نیکوتین جویس سالت گفته میشود. این نوع از جویس های نیکوتین بالا در دستگاه های مدرن ترک سیگار به نام پاد سیستم مورد استفاده قرار میگیرند.

پیشنهاد ما برای افرادی که قصد ترک سیگار دارند و مصرف نیکوتین آنها بالا است خرید دستگاه پاد و خرید جویس اورجینال از نوع سالت است. ویپرزکو ارائه دهنده بهترین و جدیدترین برند پاد سیستم و انواع جویس اورجینال در سراسر ایران است.

انتخاب مقدار نیکوتین جویس های اصل

قبل از خرید جویس اورجینال بهتر از جویس با دوز نیکوتین مناسب خود انتخاب نمایید. جویس های اورجینال دارای دوزهای مختلفی از نیکوتین هستند. انتخاب دوز نیکوتین با توجه به مقدار مصرف فرد متفاوت است.

  • برای افرادی که کمتر از روزی 10 نخ سیگار میکشند جویس های با نیکوتین 3 پیشنهاد می شود
  • به افرادی که تا روزی 20 نخ سیگار میکشند نیکوتین بین 6 تا 12 مناسب است
  • برای افرادی که بیش از 30 نخ سیگار در روز می کشند جویس سالت با دوز نیکونین بین 25 تا 50 پیشنهاد میشود

تخفیف جویس اورجینال

فروشگاه آنلاین ویپ و پادسیستم ویپرزکو انواع جویس اصل را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرند. اکثر جویس های موجود در سایت دارای تخفیف ویژه هستند. همچنین در مناسب های مختلف میتوانید از تخفیف های ویژه جویس های اورجینال ویپرزکو برخوردار شوید. 

همچنین با سیستم امتیاز گیری از سایت میتوانید در خرید های آنلاین از تخفیف های سیستمی ما در فروشگاه آنلاین ویپرزکو برخوردار شوید. موارد زیر باعث کسب امتیاز کاربران عضو سایت میگردد:

  • خرید محصول از سایت باعث تخفیف در خرید های بعدی میشود
  • نظردهی در مقالات سایت باعث کسب امتیاز میشود

بهترین جویس های اورجینال

جویس های ویپ توسط برندهای مختلفی در سراسر جهان تولید میشوند. فروشگاه آنلاین فروش ویپ و جویس ویپرزکو ارائه دهنده بهترین برندهای جویس های اورجینال موجود در بازار است.

از ویژگی های بهترین جویس های اورجینال طمع های واقعی آنها و تجربه ویپینگ منحصر به فرد است. متاسفانه بسیاری از برندهای جویس موجود در بازار تقلبی هستند و توسط شرکت های مطرح تولید نشده اند. استفاده از جویس های تولیدی برندهای غیرحرفه ای باعث میشود که فرد استفاده از ویپ و پاد را کنار بگذارد. 

تجربه ویپینگ امروزه باعث شده است بسیاری از افراد مصرف سیگار و قلیان را ترک نمایند.

خرید جویس اورجینال رایپ ویپز

جویس رایپ ویپز یکی از بهترین جویس های اورجینال و برند ممتاز آمریکایی است. این برند در سال 2013 تولید انواع جویس اورجینال را شروع کرد و تا امروز توانسته طمع های متفاوت و با کیفیتی از جویس را روانه بازار کند. از ویژگی های برتر و ممتاز شرکت جویس اورجینال رایپ ویپز میتوان به دست ساز بودن جویس های اصل تولیدی این شرکت آمریکایی اشاره کرد.

خرید جویس اورجینال رایت اسکواد

شرکت تولیدی جویس رایت اسکواد نیز یکی از بهترین تولید کنندگان جویس های اصل در سراسر جهان است. از ویژگی های برتر این شرکت تولید کننده جویس انگلیسی استفاده از مدرنترین آزمایشگاه های پیشرفته جهان برای تولید محصولات ویپینگ است. از ویژگی های خرید جویس های اورجینال رایت اسکواد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید جویس در آزمایشگاه های مجهز 
  • تولید طمع های مختلف جویس
  • تولید جویس های میوه ای خنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین